GŁOSOWA GRA

Rozważmy te­raz, że głosowa gra niemowlęcia wypełnia jego świat czynnościami uchwytnymi dla ucha, najbar­dziej bezpośrednimi i całkowicie absorbującymi bodźcami, ponieważ są zarówno wewnętrzne, jak zewnętrzne, wytwarzane autonomicznie, choć w sposób nieprzewidziany i zachęcają do owego powtarzania przypadkowych ruchów, któ­re William James uważał za źródło wszystkich aktów woluntarnych; intrygujące, wciąż zmie­niające się dźwięki w tajemniczy sposób powią­zane z samym dzieckiem. Co najmniej przez ja­kiś czas owe jałowe eksperymenty w wydawa­niu dźwięków wypełniają prawdopodobnie jego świat.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Mam na imię Anna i prowadzę bloga o tematyce finansowej- jest do dla mnie forma podzielenia się wiedzy którą przez lata zdobywałam podczas studiów i w pracy zawodowej. Mam nadzieję, że to co tutaj zamieszczam przypadnie Ci do gustu i zostaniesz ze mną na tym blogu na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.