Przeważające elementy w pracy

Jeżeli w pracy przeważają tego typu elementy, to raczej robią coś innego. Na pewno do nich nie dociera fakt, że praca jest czymś ważniejszym niż zabawa czy odpoczynek i naj­chętniej przyjmą taką, która łączy w sobie te dwa elementy. Wybierają to, co ich interesuje, a nie to, co jest ważne lub chociażby tylko dobrze płatne. W przypadku menedżerów ze skłonnościami typu P, któ­rzy są odpowiedzialni za dotrzymywanie harmonogramu i ostatecznej daty jakiegoś projektu, możemy zaobserwować interesujące zjawisko. Postępują oni w myśl zasady „sądzisz innych według siebie”. Obawiają się, że ich podwładni nie traktują poważnie dat i terminów, więc mają tendencje do ukrywania rzeczywistego terminu i domagają się przedwcze­snego zakończenia zadania, aby mieć rezerwę na zakładane przez nich spóźnienie. Taki sposób postępowania nie jest spotykany u menadżerów typu J, którzy nawet przez mo­ment nie biorą pod uwagę tego, że podwładny może nie do­trzymać terminu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj! Mam na imię Anna i prowadzę bloga o tematyce finansowej- jest do dla mnie forma podzielenia się wiedzy którą przez lata zdobywałam podczas studiów i w pracy zawodowej. Mam nadzieję, że to co tutaj zamieszczam przypadnie Ci do gustu i zostaniesz ze mną na tym blogu na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.